luni, 14 martie 2011

Leapsa.


7 lucruri pe care nu le stiai despre mine:



.Numar lucrurile bune pe care le fac, dar imi place sa le consider pe cele rele "nenumarate".
.Venerez cutiile si pungile, acestea amintindu-mi de sesiunile de shopping.
.Cand vine vorba de natura individului de langa mine, sunt perfectionista.
.Cand vine vorba de propria personalitatea, sunt delasatoare.
.Orice vers dintr-o melodie, orice scena dintr-un film, orice paragraf dintr-un roman se asociaza cu un element real din viata mea. Zis.
.Desi prefer sa-mi pun prioritatile inaintea a orice, mereu fac un regret din asta.
.Ce mi s-a imprimat pe inima nu va pleca niciodata, in ciuda a ceea ce zic sau fac.

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)