luni, 14 martie 2011

My name is...Lolita .


Cunoaste cineva senzatia aceea cand iti vine sa urlii din rasputeri, sau sa te asezi pe o canapea, in stil turcesc, cu o cutie de servetele si sa plangi? Nu simte nimeni nevoia sa le povesteasca prietenilor "de ce" cand acestia intreaba "esti suparata?"? Cand mama intreaba "de ce esti asa?" nu ai dori sa ii spui ca "baiatul acela..." si nu poti pentru ca opiniile s-ar schimba la 180 de grade?

Mda..Nici eu. "Eu omor doar pentru a capata mancare. Sau din plictiseala". Filmele proaste cu adolescente rele, in liceu? Ei bine, exista, pentru ca viata e proasta. Zambete pe buze, luciu, corector de cearcane, le pierzi pe toate intr-o camera unde, pe bune, nu mai e loc si de sentimente. Asta e, de fapt, o lectie de viata: sa te iubesti pe tine inaintea liftului si sa alegi scarile, inaintea cafelei si sa alegi un somn bun, inaintea chipsurilor si sa alegi salata de varza, inaintea lui alegand demnitatea.

Lasa tigarile, poarta un parfum. Lasa stilul murdar si uita-te pe net. Se poarta floral, crem, roz pal, galben, maro deschis, alb... Adevarul e ca inainte de Grasu XXL o sa-i pun mereu pe cei de la The Script si la fel de adevarat e ca versuri precum "Si la voi a inghitit tot?" nu se pot compara cu "What am I gonna do when the best part of me was always you?". Dar mereu, mereu, mereu fii rea. Orice s-ar intampla, sentimentele nu exista decat atunci cand e sigur si evident ca sunt reciproce, si chiar daca exista...nu exista! Nu uita sa lupti fara sa lasi urme si repet...poarta parfum. Coco Chanel spunea: "A women who doesn't wear perfume has no future. "



Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)