luni, 26 iulie 2010

Look into your heart and you'll find love love love :x.


Domnisoara X e alta persoana acum. Nu, nu ne-am schimbat punctul de referinta, insa punctul de referinta a decis ca e mai bine sa se schimbe pentru binele lui.

Pentru a nu sari peste etape vom lega ideile in ordinea cronologica. Vacanta ei a continuat ca o adevarata minune. A trecut prin multe, a suferit, a fost nervoasa, dar a fost inteleasa si in final nu a simtit decat iubire.

Tanara se bucura acum de o amintire perfecta a ceea ce a fost, sperand sa poata atinge din nou apogeul fericirii. Unele dintre ultimele cuvinte pe care declara ca le'a auzit au fost "Sper sa revii".

Puterea soarelui, a marii, a noilor prieteni, puterea petrecerilor, a noptilor albe, a muzicii si nu in ultimul rand puterea clipelor impreuna au ajutat gandirea tinerei domnisoare sa emane fericire prin filtre de optimism. Indiferent ca ploua sau ca e canicula, tanara X se bucura acum de clipe perfecte imprimate pe materia ei cenusie. Poate sa'si aminteasca ca a fost tinuta in brate, ca a incalcat 1000 de reguli, ca a ras, ca a dansat, ca a baut, ca a spus nu de sute de ori si da de mii.

Domnisoara X creeaza acum un sentiment in culori noi, un sentiment de dor.

"Imi e dor de voi, de toti."


Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)