sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Si nu vorbesc de trecut...Dar totusi hai sa ne'amintim.

-Ce? Zau daca mai tin minte...
-Daaaa...
-Sa mori tu?
-Cum sa uiti asa??
-Hai mai... asta'i amintire? Hai ca'ti zic eu una buna..


Mai tii minte cum era la inceput? "Nu fi copil".

Cum sa fie atat de frumoasa viata de copchila cu nasul pe sus, putin cam educata pentru un oras ca cel in care statea, evident...doar mincinoasa? Cum sa iti fie dor de masca aia pe care si'o creeaza fiecare pizduta intre 12 si 14 ani??? Cum mai? Cum sa nu mori cand iti amintesti... stateai cu mama ta in parc, in Iasi, si aparea un tip bun bun...cam cu 10 ani mai mare ca tine si te faceai rosie la fata...o bateai pe mata pe umar si o anuntai ca te'ai indragostit... Cum sa nu razi cand iti amintesti... unii incercau sa te schimbe, sa te maturizeze... "Cand te maturizezi si tu?". Si inca nu realizezi de ce s'au chinuit atat. Adica erau 100000 ca mine pe care le putea schimba. Oare sunt proasta si nu realizez ca am fost chiar speciala?...Hai lasa'ma ca nu exista asa ceva. Replica "Esti diferita de alte fete" e pe lista macho expirati. In fine...

Mai tii minte cat de frumos puteam sa mint? Si a crescut fata... Nu iti aminti. Sa retinem doar partea frumoasa. Oricum fata asta e capabila de orice... iubeste si minte frumos, e alintata, dar rea cu draci, are o replica pentru orice si spune "m'ai lasat fara cuvinte" doar ca sa te faca sa lesini. Daca as incepe sa comentez tot ce faci as scrie carti intregi. Dar sa trecem mai departe...




Cumicu - Toate trec

Un comentariu:

G. A spunea...

Cand ai realizat ca replica e pe lista de agatat, ai devenit speciala, faptul ca celelate s-au simtit speciale, le a transformat in banale

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)