sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Leapsa V.

1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând.

"Fusese o dimineata lunga. Carmen stia ca du-".

2) Fara să verifici, cât e ceasul?

09:13

3) Verifică.

08:53

4) Cum eşti imbrăcata?

Celebrii boxeri si...da mai...am tricou.Ciudat!Nu?

5) Înainte să răspunzi la chestionarul ăsta, la ce te uitai?

Mai aruncam o privire peste un film care mi'a placut.

6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?

Click..Click. Si tastele:).

7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci?

La naiba. N'am mai iesit de 2 zile:(. Am inghetat, am mers pana la Ama...apoi la Deea la garsoniera....AM JUCAT RUMMY!

8)Ce-ai visat azi-noapte?

E ciudat. Iar visez tipi:)).

9) Când ai râs ultima oara?

Ieri. M'am pictat pe fata din greseala.;))..Ce?..Oricum, Deea a ras mai mult ca mine.

10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?

Zeci de postere, si versuri din melodii, o harta, o poza cu sormea, numere de telefon... si niste cuvinte care imi placeau candva...trebuie sa le sterg.

11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată?

O rulota. :))...ce?

12) Care-i ultimul film pe care l-ai vazut?

The sisterhood of the traveling pants. Iubesc filmul. Adoorr cartile :X.

13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?

Azi? Doar pe tush imbracata oribil, dar e abia 09:01 si vreau sa merg la meci.Deci..uhuuu...am ce vedea.

14) Ce părere ai despre chestionarul asta?

Nu are un rost. Imi place :X.

15) Spune-ne ceva ce nu ştim incă.

Am descoperit ca si blonzii sunt draguti ;)).

16) Ce nume i-ai da fetei tale?

Daria sau Clara...Nu radeti.

17) Dar băiatului tau?

Aleeexxx sus si tare!...Bine! si Luca imi place.

18) Te-ai gandit deja să locuieşti în străinătate?

La ce altceva te poti gandi cand locuiesti in Romania?

19) Ce ai dori să-ţi spună Dumnezeu când intrii pe Porţile Raiului?

"Poti sa te intorci. Inca nu avem destul loc si pentru tine. Iti voi trimite o piatra in cap cand iti fac loc."

20) Daca ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba?

De unde sa incep?

21) Îţi place să dansezi?

Evident.

22) George Bush?

Ce?

23) Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la teveu?

De cand nu l'am mai deschis.:|..Cred ca Radio Killer- Voila.

24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?

Pitik, Cipriana, Mic... si...la naiba! Sa va vad.



Leapsa preluata de la http://noiseheart.blogspot.com.

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)