sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Eu, cea care tocmai am citit

...blog'ul Ciprianei.


Scrisoarea mea catre Mosu'?
Mosu' ala gras cu o caciulita rosie?
Ala care venea la gradinita sa imi aduca cadouri mai frumoase ca ale voastre??:))

Mda...El.
Pai.

Vreau orice orice orice numai ca sa fiu fericita intradevar. Vorbeam acum cateva ore cu o noua prietena, geniala prietena... despre cum e sa te prefaci ca e ok, doar asa...Fara sa fie ok.
Nu e ok si stiu asta. E prea rau ca sa fie ok.

Deci, Mosu'! Vreau fericire! Multa! Daca poti in cantitate dubla. Tripla.

Pana atunci ma multumesc cu melodia care ma inveseleste.




Nu radeti =].

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)