sâmbătă, 14 noiembrie 2009

:) Mai sunt?

1.If your lover betrayed you, what would your reaction be?
L'as arunca de la etajul 8 cu un balon in mana. Glumesc. Pur si simplu aduc linia de Finsih mai aproape decat am planuit. Mare branza.
2. If you have a dream you’d like to come true, what is it?
Sa imi urmez viata lasand in urma respect. Sa fiu apreciata, oriunde ajung.
3. Whose butt would you like to kick?
Hei...De unde sa incep?
4. Will your best friend always be your best friend?
Un nu ar fi prea dureros. In fine. Ii iubesc dar Life goes on.
5. Have you ever been in love with 2 people at once?
Mmm..da.
6. Would you rather be single and rich or married but pour?
Asta e o intrebare? Rich and single. Mai degraba fac copii in borcan cu sperma unui necunoscut decat sa stau si sa jelesc ca nu'mi ajung banii pentru chibrituri.
7. What’s the first thing you do when you wake up?
Sa merg la prima ora? sa nu merg?
8. Is your career vitally important to you?
Viitorul e important. Viitorul include si cariera. Cariera e importanta. Relatia de tranzitivitate.
9.Do you prefer being single or having a relationship?
Cand am spus de copii in borcan... Era o solutie extrema.
10. What is your greatest fear?
Ca voi pierde tot ce ma determina odata sa merg mai departe.
11. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?
As putea. Pot. Dar e ceva atat de neobisnuit? Pentru ca... Las'o balta.
12. How would you see yourself in 10 years time?
15 ani, 9 luni+ 10 ani= 25 ani, 9 luni. Corect? Multumita de ceea ce sunt. Ba nu.Nu multumita...Total fericita ca am ajuns atat de susss:)). Stiu. Increderea e mare. Dar nu ma bazez doar pe asta.
13.List of persons.
Going to :Mic, Flash of Genius, Reve D'enfant si Catalina.

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)