marți, 3 noiembrie 2009

Leapsa IV


1)Tu dupa ce tanjesti?
Hm. Ciocolata, culori...multe culori, ceaiul facut de tata.
2)Cand ai spus ultima oara "Te iubesc"?'

Unul sincer? Azi, mamei.
3)Defineste fericirea in 3 cuvinte.

*Prieteni*Familie*Bani.

4)Cand ai fost ultima oara fericit?

Ei. Azi am fost foarte fericita si NOUTATE! Asa voi fi 80 de ani de acum.

5)Ce crezi ca te face fericit?
Sentimentul ala super sexy...ca nu esti singur si nu vei fi niciodata.
6)Cand te-ai gandit ultima oara la fericirea ta?
Acum! Ba nu...acum!...nu nu...! Acum!..si acum. 7)Ce te face să îţi lingi degetele?
Daca este ceva gatit in casa si contine carne imi ling degetele. Punct.

8)Ce-ţi încântă ochii?

Ai ochii mari si verzi, sau de un albastru deosebit...usor spre turcoaz? Ai pielea usor bronzata si fina? Ai un par lung si ingrijit? Tu imi incanti ochii. Aaa...si Castelul Peles, platoul Bucegi si Transfagarasanul.

9)Ce îţi place să atingi?
Cocolino, blana lui Tino, petalele trandafirilor, pielea fina.
10)Ce mirosuri te încântă?

Singurele doua parfumuri pe care le simt, mirosul lacramioarelor, mirosul de pin si mirosul lenjeriei de pat proaspat spalate.


Preluata de la http://flashofgenius.blogspot.com.

Merge mai departe la oricine citeste. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

cred ca o preiau si eu:D

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)