luni, 2 noiembrie 2009

Frumosule.


Stiti?! Ma gandeam la subiectul asta "Sunt frumos. Sunt urat". Chiar traiesc cu un dubiu. Care sunt oamenii frumosi? Care sunt oamenii urati? Cat de mult conteaza sa fii frumos? E mai greu cand esti urat? Frumusetea sufleteasca o poate acoperi pe cea fizica? Poate fi si invers? Dar daca esti urat? Mai e frumusestea sufleteasca o calitate? Cum se transforma uratul in frumos cand e vorba de trup? Dar cande vorba de suflet? Dar poate fi si invers? Bine...am mai multe dubii. Mai tineti minte Alba ca Zapada? Ei, bine. Era acolo o vrajitoare rea.(stiti voi..cea care a creat marul otravit). In principal ea era foarte frumoasa, din punct de vedere fizic, dar urata din punct de vedere moral. Ca sa ii duca marul Albei ca Zapada, insa, s'a facut urata (aberez dar sper ca intelegeti ce zic). Oare asa trebuie sa fie? Daca ai un suflet urat, esti privita ca o persoana urata? Dar de ce persoanele cu defecte fizice si bune la suflet sunt catalogate ca fiind "persoane urate". Oare daca ai un chip frumos iti mai este privit si sufletul, sau esti bun sau rau degeaba, ca oricum nimeni nu observa? Zilele trecute am vazut un cuplu nou: un baiat super din punct de vedere fizic cu o fata care, daca o privim din acelasi punct de vedere nu e de el. Stiti ce mi'am zis? In fine... la inceput am facut o faza de genul: "Ceeee??? El? Cu asta???"....apoi mi'am zis: "Fata asta trebuie sa fie super". Sa impresionezi pe cineva cu niste calitati care nu se observa la prima vedere necesita timp si...in primul rand...trebuie sa existe acele calitati:)). Dar daca esti frumos? Daca esti frumos ai puncte in plus, ce'i drept. Din pacate, insa, multe persoane cu o fata frumoasa uita ca mai au si alte calitati, care nu tin de fizic (cunosc un caz). Concluzia? Hai sa mai uitam ca purtam si un trup cu noi. Bineinteles... te speli in pizda matii X(, dar nu uitam sa zambim, sa gandim, sa fim prietenosi, sa comunicam, sa facem si alte persoane sa zambeasca. De fapt omul le are mai mult cu uitatul, deci: UITA CA ai un chip angelic. Gandeste'te ca esti un mic monstrulet. Cum faci sa pari in ochii celorlalti un inger? Zambeste, clipeste! Arata ca si ochii tai stralucesc. Intelegi? Esti cel mai frumos. Te iubesc. (orcine ai fi). :*

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)