vineri, 6 noiembrie 2009

Uite, eu asta simt!

Ce simt mai exact? Simt ca va iubesc...Nu ma crezi? Bine...

Te cheama:

Alis? Aaa..Tu esti fata care zice multe lucruri fara sa gandeasca, dar cu toate acestea esti cea mai desteapta? Te iubesc.
Cipriana? O secunda! Tu esti fata dependenta de mine... Te iubesc, dar nu in felul ala in care ti'ai dori. La naiba.
Andy? Aaa...Baiatul care se baga peste toti la engleza? Ai un fes foarte sexy :*. Te iubesc.
Gaby? Tu esti ala care cand e pauza la meci dai pe Discovery?? Te iubesc.
Andreea V.? Fata care zambeste mult si merge intepat?;)). Te iubesc.
Raluca? Hei. Tu esti cea care stie multe dar nu arata. Te pricepi si la mate..si la engleza. Nu as fi zis daca ma intreba cineva in primele doua saptamani. Te iubesc.
Madalina? Uh. Cred ca am vorbit de doua ori cu tine de cand a inceput scoala. Te iubesc.
Sanzaiana? Sincer...Nu cred ca am vorbit cu tine pana acum. Vorbim luni. Te iubesc.
Dragos? Nici nu vreau sa te vad. Tipi la mine si ma lovesti. Te iubesc. :))
Mimi? Ce par sexy are Mimi...si nu ma lasa sa ma joc cu el:(. Te iubesc.
Petronela? Ai o voce atat de sexy. Imi place. Te iubesc.
Clara? Nici nu se discuta. Cea mai paralela. Si te iubesc enooorm.
Bobocel? Baiatul care face din orice o fraza perversa. Te iubesc.
Codrin? Imi place cum spune el "Alexandra". Nu stiu de ce. Te iubesc.
Denisa? Doamne...Denisa. Pe fata asta o ador pur si simplu. Te iubesc.
Diana? Aaaa..Fata care isi trece mana prin par cand vorbeste, sau face cu semne cu mana...sau se agita;)). Te iubesc.
Razvan? Razvan... Ma enervezi cand faci pe prostul. Ma eneerveezzziii. Te iubesc.
Sufletel? Pe ea nu o iubesc. Te iubesc.
Puh?:))...Google?? Te iubesc.
Razvan S? Inca nu am inteles ce'i cu tine dar nu conteaza. Te iubesc.
Minga? :X:X...Scuze. A fost cu intentie! Orice ti'as fi facut. Te iubesc.
Adelina? Fata care vorbeste atat de incet. Spovedanie. Te iubesc.
Andre? Face parte din categoria "Te ador". Imi place cand se prosteste...si cand e nervoasa. Te iubesc.
Kretz? Fata pentru care ocolesc ca sa ajung la scoala. Te iubesc.
Manu? Te iubesc si Punct. :))
Andrei? El...spre deosebire de voi maimutelor >:P...imi da mar! Te iubesc.
Bogdan? Baiatul alergic la biologie, cu note miiici la biologie, care nu isi invata la biologie, dar care da teza la biologie? Te iubesc.
Vlad? Ce mult vorbeste omul asta. Te iubesc.


Ce am vrut sa dovedes? Va iubesc pe toti pentru ca sunteti colegii mei, indiferet ca sunteti distrusi, sau niste ratati...niste barfitori, niste idioti handicapati prosti .... Vai! Ce va iubesc! Si stiti ce ma face sa zambesc? Stiu ca in cateva luni vom fi :X. Ne integram noi...La naiba. Prosti gramada. Va iubesc:X.

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)