luni, 22 august 2011


In viata sunt putine lucruri despre care poti spune cu adevarat ca le vrei aproape, prea putine lucruri despre care poti spune ca nu te-ar plictisi intr-un an, in doi, in zece. Cand gasesti un astfel de lucru incerci sa te agati de el astfel incat, in cele mai dificile momente sa tii locul unui scut, locul unei paturi si, de ce nu, locul unei imbratisari. Nu as fi apreciat niciodata astfel de valori daca nu mi le-ai fi pus in fata, fara intentie. M-ai invatat sa spun nu unei tentatii, m-ai invatat cum sa o inlocuiesc...


Regret ca in tot acest timp nu am invatat cum sa apreciez inainte de a fi prea tarziu.

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)