vineri, 3 iunie 2011

Plan .


Mi-as dori sa fie rupte limitele si nu ma refer la granite. Nu cer pacea mondiala, dar m-ar incanta un drum gol, drept, perfect pentru o fuga plina de iubire. Stiti voi...Locul din dreapta, imbracata cu un tricou si o pereche de boxeri, inca mai tin cearceaful in mana, iar cand muzica e exact cum imi doresc deschid trapa si iau pozitia de "a sosit vara!!!!". Apoi privesc in stanga mea si uit de vara si de muzica. Cel mai probabil las cearceaful sa fie luat de vant... si incep sa ma gandesc ca doar poleiul m-ar putea opri din a retrai acest moment si in vacanta de iarna, ah...si frigul. Dar ma indoiesc ca as iesi din casa in boxeri iarna. De fapt, stiti ceva? Sa rupem limitele. Abia astept vacanta de iarna :x.


Un comentariu:

Mademoiselle spunea...

ar fi amuzant sa vad pe cineva in boxeri iarna :))

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)