joi, 10 februarie 2011

Pasare .








Cine ar fi zis ca valsul e de fapt o capcana pentru a fi prinsa in sforile tale. Lin, placut, avand un stil aparte, un stil ce aduce imaginea stralucirii.

Imi amintesc. Eram fericita. Vorbeam deseori cu tine si parea ca ma asculti. Cuvintele au ramas un punct controversat in comunicare. Nu stiam ca nu sunt de ajuns. Nu mi-as fi imaginat. Erau atat de multe si ma inconjurau. Ma scuzi, ne inconjurau. Acesta era gandul meu...

M-ai asezat intr-un loc, nu stiu unde, si m-ai lasat acolo. Era multa caldura si ma simteam bine, ca intr-un cos cu puf de lebada. Mi se parea ca totul era calm si pur, alb. Ma schimba usor, ma transforma. Ma simteam din nou fetita de cinci ani. La cinci ani ochii tatalui straluceau cand ma vedeau. Ochii tai straluceau? Iata ceva ce nu voi sti niciodata. Nu iti stiu ochii. Te iubeam atat de mult incat imi era frica sa te privesc...

Si acest loc, acest loc unde m-ai dus...Ma vizitai mereu. Niciodata nu ma scoteai de acolo, imi vorbeai, imi dadeai incredere, imi spuneai ca totul e spre binele meu. Cand m-ai tradat pentru prima data mi-a fost usor sa plec, dar m-ai legat strans. De atunci nu te-am mai recunoscut... Mi-ai umbrit fiecare coltisor al mintii, te-ai impus, ai tipat, m-ai ranit. Am invatat sa ma stapanesc, sa zambesc uneori. Mi-am cladit o speranta ca vei ajunge din nou ceea ce ai fost, pentru ca, in loc sa-mi fie frica, imi era dor. Dar intr-o zi nu ai mai venit la mine. Probabil ai uitat ca m-ai legat strans intr-un loc necunoscut, probabil ai uitat ca obisnuiai sa ma divinizezi, ca ma iubeai.


"Oamenii sunt pasari cu aripile crescute inlauntru"(Nichita Stanescu). Intr-o colivie zborul se transforma in lacrimi, iar cantecul in amintire.


Un comentariu:

Alexandra F. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)