marți, 25 ianuarie 2011

"Iubitul tau mi-a oferit tricoul lui."



Ba mai mult de atat...

M-a strans in brate, mi-a povestit totul despre el, mi-a gasit un alint, mi-a povestit tot ce crede despre tine, m-a sarutat, mi-a spus lucruri pe care tie nu ti le poate spune, mi-a facut cunostinta cu prietenii lui, m-a sfatuit in tot ce am facut, mi-a promis ajutorul lui... m-a ajutat, mi-a mangaiat parul, mi-a scos din minte tot ce era absurd, sau rau, m-a invitat sa ma plimb cu el cand tu erai la cativa metri in spate, mi-a apreciat stilul, corpul, scrisul, vocea, tunsoarea, haina cea noua, geanta, m-a inteles, m-a lasat sa ii povestesc tot, m-a incurajat, felicitat, mi-a dus dorul, m-a lasat sa tip la el cand eram nervoasa, fara sa se planga, mi-a cantat "La multi ani", mi-a reparat inima... mi-a spus "Te iubesc".


Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)