sâmbătă, 25 decembrie 2010

"The most courageous act is still to think for yourself. Aloud. "


"Umbli cu nasul pe sus, esti plina de orgoliu
Si-ai noroc ca nu te-am prins ca ii lasam pe-ai tai in doliu"


E greu sa aflii ca o tanara domnisoara care pare sa'si cumpere hainele din colectiile acelea pufoase Chanel, este de fapt aceeasi tarfa imbracata din Bershka, cu nelipsitii colanti rupti si tricourile care nu acopera nimic. Fetele Chanel afla asta cand primesc replica ciudata de la fetele Bershka. Acela e momentul in care tinerele Coco' isi arata eticheta de fake.
In noaptea de Ajun cand toti umblam cu etichetele pe afara am intalnit o astfel de tanara fake Coco'. Ea a starnit eticheta din mine, dar vorba viciului: "Fashion is made to become unfashionable."(Coco Chanel). La fel ca si printul care poate deveni foarte usor broasca, printesa noastra isi poate gasi oricand padurea in care sa adoarma.
Si'am incalecat pe'o sa si v'am spus povestea asa. Ideea e ca ar trebui sa te opresti din facut prajituri si sa'ti dai seama ca te'ai pus cu cine nu trebuie.

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)