luni, 22 noiembrie 2010

Oriunde.



"You promised me you'd be around..."




...Cand umarul tau sprijina gandurile mele, cand ochii tai cauta sa imi prinda zambetul, cand vorbele tale se aud la urechile mele intr-un fel, dar le percep altfel...Cand imi spui ca regreti, cand te joci cu naivitatea mea, cand te sfiesti sa-mi vorbesti la telefon, cand imi povestesti secrete, cand ma sperii cu vorbe... Cand ma ameninti intr-un mod jucaus, cand imi spui cat de ciudat esti, cand legi cuvinte intr'o logica doar de tine inteleasca...

Cand imi spui povestea ta, cand ascultam acele melodii, cand imi dovedesti cat de puternic ti-e sufletul, cand vorbesti cu mine atat de deschis, cand imi amintesti ca sunt frumoasa, cand ma apreciezi, cand imi spui ca sunt "scumpa",cand imi gasesti porecle.
Cand nu tii cont de ceea ce ma inconjoara, cand cauti sa-ti petreci timpul cu mine, cand imi spui toate problemele tale. Cand ma intelegi, cand ma asculti, cand imi spui ca raman a ta...Cand ma saruti.



Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)