sâmbătă, 27 noiembrie 2010

My all.




'Cause I can't go on
Living in the memory of our song
I'd give my all for your love tonight


Nu as putea spune ce e corect in clipa de fata. Eu sunt cea care a facut mii de greseli. Tu ai facut una singura. Mi'e greu sa cred ca totul a inceput cu mine si naivitatea mea, dar, treptat, realizez. Adevarul e ca nu am avut niciodata incredere in tine, nici macar o secunda. Imi amintesc ca plecai si nu dadeai niciun semn de viata o zi intreaga, sau ignorai ideea de a'mi vorbi. Eu stiam asta, altfel nu as fi plans.Imi amintesc cat de greu era sa iti cedez, dar ce frumos era. Ma bucur insa ca am avut o limita...stiu. Te'a influentat gandirea mea protectoare atunci cand m'ai alungat din inima.
M'ai facut sa ma simt frumoasa, cea mai frumoasa. Chiar cred ce imi spuneai, pentru ca pentru tine eram o fantezie. Nu am scris povesti, dar ne'am invartit in realitate. Am trecut de zeci de ori prin aceleasi discutii care nu si'au gasit finalul decat cand ai incetat sa mai raspunzi. Le'as putea numi intrebari fara raspuns...
Iertare? Mi'ai mai spus. Si nu te'am iertat, pentru ca nu am de ce. Fiecare a facut tot ce i'a spus inima. Inima ta e hranita de curiozitati, de frumusete, de descoperire, de cucerire, a mea de... simple resentimente....



...dintr'un anume jurnal.

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)