joi, 14 octombrie 2010

10 :x.




14. Octombrie. Pentru multi e trecut in calendar Sf. Cuvioasa Parascheva. Eiii, pentru mine nu.

Tino al meu face 10 ani si, sincer...10 ani de lenjerie de pat rupta, de papuci rosi, de par lasat si in mancare, si in suflet, de zgarieturi si muscaturi, de nervi si de lese rupe sunt mult mai importanti pentru mine. Oricum falfai la religie. Acesti ani au fost cei mai frumosi ani din viata mea si ma gandesc ca vor mai fi, trebuie sa mai fie... La 6 ani si jumatate, cand l-am primit era un ghemotoc pe care il tineam de coada, acum e un membru al familiei, e cel mai frumos membru al familiei.

Sper sa il pot iubi inca 10 ani de acum. De fapt il voi iubi mereu. :)

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)