sâmbătă, 14 august 2010

I wanna be...


Cand gusti Jack cu Redbull trebuie sa bei incontinuu... Acelasi lucru se intampla si acum.

Libertatea nu e o dorinta sau o parte a vietii. Libertatea e o nevoie, la fel ca apa, aerul... sexul. Nevoile se satisfac, iar cand libertatea nu-si gaseste locul intr-un cuib in care obisnuia sa fie totul, nasol....

Adica, uita-te la ea. E mare, spune ca nu-i... Mintea ei se afla, intr-un mod miraculos, in cap. E o exceptie de la multe reguli ale femeii, dar niciodata nu va spune "nu" unor vicii legate de minte si corp din nastere. Dependenta? Multumiri lui Dumnezeu, nu. La ea totul se face pe baza de chef, exceptand respiratia. Asta e chestia care nu ar putea sa o opreasca nicicand pentru ca, damn, ii place viata.
Voi nu simtiti ca ea. Colectii de tipuri de piele, de miros, parfumuri...si le aminteste pe toate. Prima eticheta pusa, prima primita. Tine minte si acum: "ce e mic si negru?". Cea primita? Ma tem ca unele cuvinte sunt prea grele ca sa le car. Am uitat.
Ce e gresit la viata? Multe. Modul in care se termina, sentimentul ca vrei ce s-a pierdut inapoi, faptul ca transpiram, ca ne ingrasam...ca nu avem libertate cand avem cea mai mare nevoie, ca, pe toti dracii....libertatea e o nevoie.


Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)