duminică, 9 mai 2010

She's back. I think it's realy bad for you.


Va suna ciudat, dar probabil in ultimul timp am aruncat prea multe sentimente care nu exista, de fapt. Am fost o victima...victima mea? Ok. Deci chiar suna ciudat. Probabil unii nu sunt facuti pentru ceea ce am incercat eu, zilele astea. Pentru a clarifica situatia...:)) Ma simt mizerabil! Cum sa ma prefac ca traiesc ceva, cum sa ma pacalesc in halul asta? Pe de o parte ma simt bine pentru ca am reusit sa imi intind o super mega extra capcana. Si asta sunt eu...

Revenim la comportamentul caracteristic unei adevarate "Alexandra". Fata fara remuscari s'a intors si e pe cale sa mute toti acei munti enervanti din calea ei. Ce inseamna asta? In primul rand, cele 8 arme secrete: crema hidratanta, deodorant, discreet, fond de ten, machiaj discret, rimel, balsam si luciu de buze si stilul ei original, cu fericire, dezastre si razbunare. Nimic nou, dar recunoaste ca ti'a fost dor de mine.

Tin sa informez toti ratatii ca aceasta schimbare isi are radacinile intr'o zi speciala de'a mea, cand, meditand, mi'am dat seama ca pana acum, fie ca v'a convenit, fie ca nu, eu am facut regulile. Nu? Ma insel? Nu.

Acest lucru inseamna....

Te pup si te urasc,
Alexandra




Un comentariu:

Lady spunea...

Asa mai merge!:)

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)