luni, 15 martie 2010

It's epidemic.

Voi sunteti acele fete cu gandul la scoala, la un viitor organizat. Voi sunteti acele fete cu un limbaj deosebit, necunoscut, la care se adauga onomatopee si injuraturi. Voi sunteti domnisoarele mileniului trei. Sunteti mandria poporului. Sunteti cele care si'au distrus reputatia, sunteti cele care si'au patat puritatea, exceptand zona himenului care se anunta intreaga pentru mult timp. Sunteti nepasatoare. Nu luati in seama ce spune lumea. Normal! Lumea oricum nu spune nimic. Ce sa zica?

Nu sunteti un experiment esuat. Nu! Cei care gandesc asta ar trebui sa se opreasca. Nu! Voi sunteti doar niste impertinente fara caracter, niste ratate cu imaginatia bogata. Sunteti doar niste fete. Se citeste pe fata voastra. Sunteti atat de retardate incat dati in banalitate.

Sunteti doar o alta specie pe care am hotarat sa o analizez astazi, 15.03.2010.




Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)