luni, 22 februarie 2010

Ei ii place albastrul.





Ea e Mic.
E singura care stie ce simt, ce am simtit, ce voi simti, e singura care stie exact prin ce am trecut, e singura la care ma gandesc cand se schimba ceva in viata mea. "Vai, sa auda Mic.!". Ce e nou in viata mea e pastrat pentru ea, ea primeste detaliile, ea rade, ea ma sfatuieste, ea imi da curaj.
Ea e singura care se deschide in fata mea atat de puternic, ea ma considera un punct de sprijin. Ea stie cat de importanta este pentru mine. Ea stie ca vreau sa o vad, stie cat tin la ea.
E Mic. si de azi are 17 ani!!!
La multi ani Mic.utz :x

6 comentarii:

Unknown spunea...

nu cunosc personajul dar na ..la multi ani!

GMV spunea...

Doamne, nici nu-ti dai seama cat te iubesc.:|
Imi vine sa te bat ca esti asa departe.. De fapt imi vine sa-i bat pe ai mei ca au venit de la Botosani la capatul celalalt al tarii..
Multumesc pentru ca existi, pentru ca mereu esti aici cand am nevoie, si mereu imi asculti prostiile.
Si nu in ultimul rand, multumesc tatalui Blogspot ca datorita lui ne-am cunoscut.
Te iubesc!:X

Unknown spunea...

aici e mai ceva ca la surprize suprize :>

GMV spunea...

:))
este este:">
Multumesc, razvan ! :*

Unknown spunea...

"sa traiesti" asa pe moldoveneste...ma gasesti la romanianmerlin.blogspot.com

Anonim spunea...

Nici eu nu o cunosc, dar ii urez la multi ani si tot ce-si doreste!:*:)

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)