marți, 17 noiembrie 2009

That smile .

Ok. Sunt realista. Sunt realista. Sunt realista.
Cum faci de zambesti asa?
E atat de frumos si cald si e perfect.
Sa nu zici ca mi se intampla din nou.



Nu intelegeti nimic nu? Ok. Generalizam problema. Il cunosti doar asa... ca prieten al prietenului prietenului fostului tau prieten si totusi stii ca zambeste atat de frumos... De unde? Pai un zambet frumos iti face ziua mai frumoasa, nu?

Azi a fost o zi superba.

Zambete sunt facute pentru a uni. E ca o strangere de mana. Nu una barbateasca, dura...una delicata, dar care sa tina. Zambetele sincere sunt facute pentru a aduce fericire.


Te ador. ;x

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)