duminică, 15 noiembrie 2009

O singura zi e de ajuns sa ne faca putin mai mari.


Acum am realizat cat de banala am devenit. Stiti cu totii replica aia "Nu esti diferita de altele". Da. Nu mai sunt. Totul are o vina. Dar schimbarile se tin lant in perioada asta, so...sa fiu si eu in trend! Sa ma schimb.

Come back Alexandra!


De cand nu am mai dansat putin..sau jogging. mi'e dor sa fac jogging.
De cand nu am mai lipit un poster nou in camera...

De cand n'am mai mancat o cutie cu inghetata de fistic uitandu'ma la un film.
De cand n'am mai cerut o pereche de blugi noi.

De cand n'am mai plans.
De cand nu am mai chemat'o pe Deea sa'mi indrepte parul.

De cand n'am mai jucat ascunsa.
De cand n'am mai vorbit 3 ore la telefon.

De cand nu l'am mai primit pe Tino sa doarma cu mine.
De cand n'am mai fost timida.

De cand nu am mai rosit.
De cand nu am mai gandit logic.

Vreau sa merg la mare. Nu stiu de ce. Vreau sa fac jogging pe plaja si sa cant melodii de'ale trupei Voltaj pana sperii soarele.

Vreau sa ies in fiecare zi cu bicicleta, cu rolele.

Vreau sa vina Sarbatorile. Vreau sa vad reclama de la Coca Cola.

Vreau sa vina revelionul.
Mon Dragooon ;)).

Vreau sa ies cu sania in Maxut. Sa ma omoare Seby.
Vreau bataie cu zapada de la honey.
:))
Vreau sa se dubleze numarul de prieteni.

Nu vreau sa fiu genul ala de fata fara prieteni dar cu o incredere stupida in sine, care sa se ghideze dupa reguli, avand o viata exacta...stupida.
..
Te intreb pe tine stupido.
Cum e sa stii ce vei face maine?



Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)