vineri, 18 septembrie 2009

Nu se uita, uratilor!


Micuto, ai uitat? Inca ne tinem bine. Suntem tinere. Ce am facut?


~am dat banii pe mingiute din silicon la Kaufland
~am facut poze in chiloti prin Metro
~am reusit sa rezolvam problema cu ziarele (multumiri lui Alin si lui Codrin)
~am admirat picioarele unui tip insurat
~am stresat'o pe Pity aproximativ un an cu vizite neasteptate
~ne'am trezit la 8 ca sa mergem la jogging.(evident, nu am alergat. Dimineti pierdute pe banca in gara)
~am facut'o p Clara sa creada orice ii spuneam...de nenumarate ori :X
~am pierdut orele de desen, muzica si tehnologie fiind prea ocupate sa stam la biblioteca si sa vorbim cu dna Cuciureanu, sau sa ne jucam cu nepoata doamnei Puiu.(nici acum nu am inteles jocul ala).
~am barfit jumatate din oras(pe putin).
~am inteles ca e greu sa raspunzi la telefon cand ai in mana 6 gogosi cu ciocolata si un suc cu gheata(Saturn)
~am mers cu sania in maxut si am facut 360 de grade la nocturna:))
~ne'am certat cu proful de sport (ex) de nenumarate ori :">
~in anul scolar 2008-2009 am intarziat 5 zile pe saptamana la prima ora
~am vorbit cate 2 ore la telefon, ca pe mess nu ne intelegeam(evident, dupa ora 20:00)
~am cantat Vank in drum spre Maxut, tinandu'ne de mana, pe mijlocul strazii.
~am fost batute de Alexandra
~am facut clatite pe balcon (nu am observat priza din bucatarie:">..Ce? Nu prea petrec mult timp pe acolo...Am scuza!)
~am facut schimb de sosete (mama are o problema serioasa....uita sa spele sosetele)


Si multe altele! Uite cate am putut face? Sunt sigura ca vom putea sa ramanem impreuna, daca asta ne dorim! T iubesc urato! Si nu sunt lezbi....E doar prietena mea cea mai buna! sau sora mea mai mica...cu 5 luni. Cam ciudat! Nu...Ramane doar prietena mea cea mai buna, ca sa nu spuneti ca's o handicapata nascuta prematur.



Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)