joi, 7 octombrie 2010

I'm better near to you .





As visa aiurea in acest moment. M'as lega de un balon si as astepta si cea mai slaba adiere. As pluti de fericire daca as simti'o pe piele. As inchide ochii si mi'as imagina ca vantul e cel care te aduce, precum o frunza pierduta a unei amintiri de vara. Nu as lasa nicio clipa sa imi scape. As inspira toate secundele, asa cum m'ai invatat. Nu as putea sa pierd nimic.

In momentul acesta iubesc natura, iubesc fiecare pas lasat in urma, sunt sigura de fiecare clipa care va urma. Leg cuvinte atat de ilogice incat ma pierd, dar toate capata un inteles cand se rezuma la tine.
Imi amintesc fiecare emotie, fiecare dorinta citita in privire, fiecare gand, fiecare zambet pe care mi l'ai adus.
Si mie mi'a fost...

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)