marți, 7 septembrie 2010

Leapsa .

Scrii in 3+3+3 fraze ce a insemnat vara asta si vara trecuta pentru tine, iar la final concluziile.

Merci Ciocolatika .
Vara trecuta...

♪ m-am descoperit.
♪ am reusit sa fac inima si mintea sa lucreze impreuna.
♪ am simtit frumusetea in orice lucru marunt, iar asta mi'a facut vacanta grozava.

Vara aceasta...

♪ am pierdut lucruri pe care nu le-am avut niciodata.
♪ am realizat ca unele lucruri se intampla fara a avea o consolare.
♪ am capatat ceva in plus fata de vara trecuta... sinceritate.



Concluzie?
♪ in realitate vara nu e decat un anotimp, diferenta facand-o cantitatea de libertate ce i-o oferi sufletului
♪ cand ai saisprezece sau saptesprezece ani vara e un alt liceu de cacat al descoperirii personale.
♪ ce e "iubire de vara" ramane "iubire de vara" .

...E a celor care au trecut cu bine peste 1 septembrie.



Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)