marți, 19 ianuarie 2010

Little wet tears on your baby's shoulder


Inima tampita, tu ma minti cel mai mult. Tu bati in pieptul meu dandu'mi senzatia ca ai un scop, tu imi impui zambete dupa fiecare sarut primit, tu te indepartezi de mine, tu ai ales sa bati pentru altcineva, tu faci ce vrei fara sa'mi spui nimic, tu cauti sa dai totul pe fata, tu imi faci ochii sa straluceasca cand ii vad chipul, parca cersindu'ma, tu imi soptesti idiotenii, tu ma tii captiva, tu ai blocat realitatea, tu ai reactionat cand nu te'am rugat, tu m'ai purtat spre fericire fara sa ma lasi sa cuget, macar putin, tu, tu care esti atat de frumoasa... Mai aproape de mine nu poate fi nimic.


"Glasul tau nu poate sa ma strige si nu stie unde." (I. Teodoreanu-Lorelei)

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)