marți, 1 decembrie 2009

Regrete?

In mii de culori.

Viata? Acel ceas pentru care nu exista ora de iarna sau ora de vara. Tic tac'ul parca zboara. Viata zboara. Dar de ce pun timpul intr'o rama? De ce il fac sa depinda de doua baterii R6? Nu mi'e frica ca s'ar putea opri datorita neglijentei mele?

Nu imi pasa.



Din contra. Vreau sa pierd putin din etern uitandu'ma in urma. Mi se intampla deseori sa stau singura si sa ma gandesc la trecut...la anumite imagini din trecut si sa zic cu voce tare.."Ce sexy". Mda... Au fost multe chestii frumoase. Chestii...


Deci?

Categoric viata merita traita fara pic de regret in ea. Fii constienta mereu de ceea ce faci, nu uita ca ceea ce ai facut a fost o parte din tine. Esti aici pentru ca ai fost impinsa de trecut. Ce ai facut a fost ca o scara spre Final...

Si scara continua...

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)