sâmbătă, 17 octombrie 2009

Leapsa III

99 things about me:


1. cica ma numesc Foca Alexandra Ioana.
2. sunt nascuta pe 13 martie.
3. sunt obsedata de zodiac.
4. am un catel pe nume Tino.
5. imi place ciocolata, iar acest lucru ma face sa iubesc pielea bronzata sau creolii.
6. cand ma uit in jur realizez ca nimeni nu ma cunoaste asa cum sunt defapt.
7. imi pierd mereu trusa de geometrie.
8. pe monitor am doua broaste de jucarie care se uita ciudat la mine.
9. in acest moment tocmai am terminat un biscuite cu ciocolata.
10. in momentul d fata primul lucru pe lista de dorinte e: vreau sa fiu iertata.
11. al doilea lucru pe lista de dorinte este: vreau sa am parul luung luung.
12. folosesc foarte des strugurelul meu Nivea.
13. mi s'a intamplat de 2 ori sa ma indragostesc de baieti visandu'i.
14. tot ce mi se pare interesant notez pe peretii din camera mea.
15. fac karaoke p YouTube.
16. imi place sa citesc.
17. desi sunt la profil de real, urasc biologia.
18. fac baie in fiecare zi, dar daca ma vezi cu parul gras inseamna ca am avut o zi cu lacrimi.
19. iubesc filmele in care baiatul ii demonstreaza fetei cat de mult o iubeste facand'o sa zambeasca. Banal. dar imi place.
20. desi nu trebuie, ma urasc cand nu pot fi cum vor unii.
21. numerele de telefon ale pers p care le iubesc, pozele haioase, suvitele de par, bla bla le pastrez in ramele pentru poze.
22. rad mai greu la glume spuse de fete (exceptand glumele lui kretz).
23. imi place sa fac podul din picioare, chiar si pe hol unde am gresie. Mereu imi iese!
24. urasc ora de franceza pentru ca, daca nu as avea casti as muri de plictiseala.
25. iubesc delfinii.
26. imi revin greu dupa ce pierd un lucru la care tin. (cuvantul lucru e discutabil)
27. imi place sa stau in bratele cuiva, sau sa stea cineva in bratele mele.
28. o ador pe Eliza, sora lui kretz.
29. rar gandesc inainte de a actiona.
30. nu suport panaramele care se trezesc sa dea sfaturi.
31. exista o singura persoana pe care as fi vrut sa nu o cunosc.
32. imi place sa privesc persoanele cu ochii verzi.
33. am o poza cu sora mea vitrega pe perete, desi nu mi'e chiar asa de draga;)).
34.ma enervez cand ma regasesc intr'o melodie ascultata in public.
35. rosesc foarte repede, fara sa inteleg de ce, pentru ca nu ma consider asa timida.
36. abia astept sa implinesc 16 ani.
37. nu reusesc sa ma fac inteleasa cateodata si asta nu prea ma ajuta.
38. imi place sa desenez pe caietul de religie.
39. am un dosarel cu versuri frumoase si desene de'ale mele.
40. am plans cand s'a spart prima mea cana in forma de vacuta.
41. detest intrebarile gen: "nu poti sau nu vrei?".
42. nu pot sa adorm fara sa ascult muzica inainte.
43. adorm rapid daca ma pun sa invat in pat.
44. nu mai dorm deloc daca ma gandesc la
cineva cand ma pun in pat.
45. prefer sa am 3 plapume pe mine, decat sa dorm cu tricou, sau bluza de pijama.
46. nu'mi place sa repet unele lucruri. mi se pare ca nimeni nu e in stare sa ma inteleaga.
47. primele postere din camera mea au fost cu Harry Potter.
48. imi place foarte mult sa fac sport, dar nu in aer liber.
49. pot sa vorbesc urat si sa fiu si sincera daca ma enervezi.
50. prefer sa fac poze, decat sa filmez.
51. exista o singura persoana pe care o iubesc pentru ca trimite mass'uri.
52. imi plac schimbarile, dar mereu simt ca am nevoie de ceea ce am lasat in urma.
53. as fi vrut sa fac liceul la iasi, la Mihai Eminescu.
54. nu imi place sa imprumut carti de la biblioteca.
55. nu exista decat o persoana pentru care m'as opri din a viziona un film, daca vrea sa vorbim.
56. ma streseaza prezenta unui lucru care nu'mi apartine in camera. (discutabil)
57. iti sunt recunoscatoare ca m'ai schimbat la 180 de grade.
58. urasc senzatia aia in care ti se blocheaza inima atunci cand vezi pe cineva. Asta inseamna ca e departe, dar ai vrea sa fie aproape.
59. urasc sa mi se spuna ca mint, atunci cand vorbesc din inima, adica sincer.
60. trei zile la rand am ascultat numai melodia lui Nane-Doar o sansa. replay..replay...
61. imi place marea; mi se pare ca e locul fara limite. Cand vad valurile venind de la orizont simt ca mai e ceva dupa, ca nu exista capat.
62. imi place sa pastrez pungile si cutiile de la haine si papuci.
63. agat etichetele de la haine de manerele de la dulapuri.
64. cand ma uit pe harta Europei, nu'mi pot lua ochii de pe Turcia.
65. imi place sa cant versurile scrise pe pereti.
66. ador sa fac baie.
67. daca mi'a placut cu adevarat o carte o citesc si a doua oara... poate a treia.
68. nu'mi place ca atunci cand fac ceva o persoana sa spuna: "si cu ce te ajuta? ce rezolvi?". Pur si simplu ma simt mai fericita. Nu vreti sa fiu fericita?
69. imi place scoala... nu'mi plac temele.
70. consider ca cerul, vazut de pe stadion, este cel mai frumos.
71. mi'ar placea ca lumea sa ma strige Alexandra. Abia luna trecuta am descoperit cat de frumos suna.
72. am o stare de kkt cand vreau sa ascult o melodie si nu pot.
73. nu am mintit niciodata cand am spus "Te iubesc" si daca am refuzat sa spun, inseamna ca nu e asa( exceptia o face mama).
74. ador trupa Evanescence, pentru ca vorbesc despre sentimente exact asa cum sunt ele, nu ca altii care viseaza relatii roz cu bani, frumuseti si fara certuri. Fmm.
75. nu'mi place cand sunt luata pe ocolite, pentru ca timpul e pretios si nu iarta.
76. urasc sa'mi curat covorul din camera...si e plin de par de caine...
77. pur si simplu nu pot spune ca ma pricep la un lucru. daca nu il fac perfect prefer sa'l tin pentru mine. Deci in pzm.Stiu sa fac mancare.
78. nu'mi place sa ascut creioane.
79. pe mess imi place sa vorbesc doar cu cei pe care i'am cunoscut pe blog. Niciodata acelasi subiect. Niciodata plictiseala.
80. am un gol in mine cand se termina o discutie sau relatie, desi mai sunt atatea de spus.
81. cartea mea preferata este maitreyi de Mircea Eliade.
82. niciodata n'am suportat curatenia.
83. devin agitata si ma enervez usor cand imi pune tata multe intrebari.
84. nu imi place sa mi se dea ora de venit in casa.
85. mai nou, mama ma cheama in casa cu replici de genul: "Alexutz, hai in casa. Ti'am facut ceva bun"
86. pot fi foarte rea, fara sa'mi para rau si daca'mi pare rau... inseamna ca sunt constienta de prostia facuta. SMSDP;)
87. nu'mi place cand intra cineva in camera mea neinvitat.
88. as renunta la posterele din camera doar daca imi pun parintii tapet negru cu pete albe si o oglinda imensa pe perete.
89. al treilea lucru de pe lista de dorinte: "vreau pat dublu".
90. consider ca Amy Lee este o femeie extraordinar de frumoasa. Are par lung:(.
91. urasc sa insist si nu o fac des. Doar atunci cand se merita cu adevarat.
92. mama imi zice ca sunt un "parazit".
93. deasupra patului, pe perete am un articol din revista Ioana intitulat "Radeti din toata inima" , o poza cu prietenele si o poezie despre prietenie.
94. e adevarat ca nu as putea trai fara prietenele mele, dar la fel de adevara e ca si de tine ma leaga ceva.
95. am o culegere de fizica, neplatita..nedeschisa....pe care o pastrez pentru ca imi place culoarea.
96. nu'mi place sa fiu intrebata "De ce?" atunci cand lucrurile sunt evidente.
97. oricat as incerca nu pot sa uit ca am fost fericita odata. Ma oftic.
98. imi place acel parfum
99. te iubesc.


Leapsa preluata de la http://burninthehell-evelina.blogspot.com :*
Merge mai departe la tine, la tine si la tine. Dar in special la Mic >:).

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)