vineri, 16 octombrie 2009

Leapşa :) II

Cat e ceasul?
20:52 :)
Numele tau este?
Foca Alexandra Ioana ;))
Porecla?

Fok, Foxy, Axe, Sufletel.
Tatuaje?
Nu...Dar va fi! E ca un plan de viitor:).
Culoarea ochilor?
Verzi in anotimpurile calde. Defapt verzi mereu. Dar nuante diferite ;).
Locul in care te-ai nascut?

Tg. Frumos :)
Mancare favorita?
Chestiile alea despre care zic mincinosii ca's cancerigene ;)).
Ai fost vreodata in USA?
Nu. Dar suna tentant. Eu,
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
Vai ce amintiri 8->.
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Macar taci 8-|...
Ai fost implicat in vreun accident de masina?

Da. Urat:(.
Crutoane sau bacon?
Deci. Baconul stiu ce'i...dar crutoane?/:)..Ce pzm?
Zi favorita din saptamana?

Sambata, somn. Maine'i sambata:X
Resturant favorit?
Ce? Nu am asa ceva..La ce'mi trebuie?
Ce sport iti place sa urmaresti?

Fotbal:>. Pe stadionul din Hirlau cu o punga de seminte.
Bautura favorita?
Milkshake de vanilie. Mc' :)
Inghetata favorita?
Hm. Ciocolata sa aiba. :)
Walt Disney sau Warner Bros?

...Dute ma.:))
Restaurant fast food favorit?
Mc'....Logic:).
Ce culoare are dormitorul vostru?

E multicolor. Adica, ar trebui sa fie alb, dar cele 63 de postere acopera.
De cate ori ai copiat la vreun examen?

E o intrebare?Cine numara asa ceva?
De la cine ai primit leapsa asta?
Mic =X
In care magazin ai fi cheltuit toti bani de pe card?

House of Art.
Ce faci de obicei cand te plictisesti?

Ma gandesc la baieti draguti.:))sau poate ca baieti, pus la plural, e prea mult.
La ce ora mergi la culcare?

23:00...24:00..Fuck! N'am o ora.
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?

In momentul de fata nu pot sa o fac pe'a Nostradamus.
Cati dintre cei carora le trimiti leapsa nu-ti vor raspunde?

Citeste mai sus. Te urasc:*
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?

Tush :-??...Nu stiu. Parca Tush.
Ce asculti in momentul asta?
Beyonce-BGH :(
Care e culoarea preferata?

Roz:X. Da. Prea girlie pentru u?
Mare sau lac?

Marea :X
Cate tatuaje ai?

Nu'mi place sa repet. Am zis. Punct.
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?

Da. Si mi'am expus piciorul pe autostrada, un tip sexy cu o super masina a oprit si a zis ca nu mai am nevoie d masina aia ca imi cumpara el masina de 100.000 de dolari.
Ce preferi pisica sau catel?
Catel. Clar.
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?

Vara! Fmm:(
Esti solo?
Mdea.
Esti indragostita de cineva?

Taci >:P.
Cit e ceasul?

21:14








Leapsa primita de la http://hiindiba.blogspot.com =X.



Merge mai departe la http://flashofgenius.blogspot.com , http://something-special-cipriana.blogspot.com , http://burninthehell-evelina.blogspot.com , http://phat-dope-shit.blogspot.com . Si oricine doreste. Thx Mic >:D<.

Niciun comentariu:

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)