vineri, 21 august 2009

Totul tine de....

Sinceritate!

Ia o gura de aer care sa'ti ofere calmul de care ai nevoie! Uita'te in ochii persoanei si lasa cuvintele sa curga. Poarta'le asa pana intr'un moment cand se va lasa tacerea. Acela este momentul cel mai greu. E ca o cale intre doua galaxii. E peste tot, dar nicaieri. In acea pauza te poti pierde. Cei care au fost sinceri au doua cai de urmat: sa renunte din cauza fricii, sa inceapa sa planga si sa dispara, sau sa stea in fata persoanei, cu ochii mari, muscandu'si buza, asteptand un raspuns.


Sa fii sincer nu e asa usor! Raspunsul e mereu o lovitura...grea, sau usoara. Aici totul depinde de tine. Nu mai exista mana de care sa te tii. Aici se pierd cei mai multi, insa nu e cel mai dificil moment. Uneori e chiar simplu. Replici precum "ma bucur totusi ca m'ai ascultat..." sau "eu am fost sincera...", urmate de lacrimi lasate pe perna vindeca.


Insa cum e atunci cand dai o batalie cu tine insuti, cand nu exista doua persoane, cand incerci sa fii sincer/a cu tine? Atunci e greu. E ca o lupta intre tine si umbra ta. Ea te ataca, tu nu simti, tu o ataci, ea nu simte. E greu sa castigi. Mult prea greu. Multi dintre noi nu reusim. Acesta este motivul pentru care comitem noi atat de multe greseli. Chiar daca stim ca nu e bine, nu ne putem opri! Nu putem fii sinceri cu noi...

Eu tot incerc sa fiu sincera si nu'mi iese...Incerc sa fiu sincera cu mine!


P.S.: Iar mi'am luat geanta...:))

6 comentarii:

andru' spunea...

ft:O:O:O



qm poti sa zici k nu citesc?:O



am citit:(....si asa ii....




ft....vreau poza q geanta;;)

Unknown spunea...

Cam greu la capitolul sinceritate
Dar poate ca uneori e mai bine sa te minti singur
Uite.. Te poti minti ca parul iti sta bine , cand el sta groaznic
Te poti minti cand spui ca ai facut ceea ce trebuia, cand defapt in sufletul tau stii ca nu e deloc asa

Uneori e mai bine sa te minti singur.. e mai bine pt sufletul tau.
Insa partea cea mai grea e cand ne trezim la realitate, cand minciuna trebuie sa se opreasca si sa lase loc adevarului

Cipriana••• spunea...

sinceritatea e cea mai buna...intervin si o contrazic pe andreea...de ce sa te minti?n'are rost:|...parerea mea:D


P.S.ce geanta draga?:>

minga spunea...

nu te supara, urato!:)...uite! vezi?....iti comentez aceasta postare;)....


ft...chiar ai talent!:x....si da, e greu sa fii sincer cu cei din jur sau cu tine, dar sinceritatea e cea mai pretioasa virtute:)

Unknown spunea...

E bine sa te minti.. Sa te minti ca totul e bine
Dar si mai bine e sa nu uiti sa revii la realitate..la adevar (draga cipriana :P )

Alejandra Reyes spunea...

frumos si original. bravo :D
app cat despre postu` ala ce zicea un anumit x`ulescu ca l`am luat de la alinuta nush cine.. postu` ala stiu ca`l avea uitat printr`un document.. nu am consider sa precizez ca dom`le nu e al meu,tnx for da` support and watchin` :D la cat mai multe posturi :*

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)