marți, 11 august 2009

Copchila indiferenta. Trist :(.

Intamplarile nefericite se tin lant. De aia sunt eu stresata. Si m'am gandit ca da..Buna idee! Copchila indiferenta suna bine:X...Merci. Redevin acritura de odinioara! sau mai bine...Fac o curatenie generala in viata mea. Mai exact: -ala bala portocala...tu imi esti prieten, tu nu!
-tu esti din viitor, tu din trecut
-tu nu meriti, nu ai
-ma gandesc sa iau tot ce mi se cuvine
-sa'i lasam pe mama si pe tata o perioada
Deci nu acritura...nu! Mai bine fata aia la care sa t uiti si sa zici "Sa'mi bag... Poate totusi ma scoate de la ignore.:X"......

2 comentarii:

andru' spunea...

ft mie imi place de tn si asa si ata:X




da mai mult copkila indiferenta:X




mai ales q unele pers>:D<

Andreea spunea...

Indiferenta :-?
Hmmm ... Cu cei care merita..

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)