marți, 28 iulie 2009

Faci copchii si ei:|...

Intru in casa... pe mess, sau poate la Tv, as putea sa ma joc cu Tino. Pe mess! Multa lume online... doua persoane interesante: Clara si Ionut. Mda...Pl:|...Ionut tocmai azi si'a gasit sa implineasca frumoasa varsta de 18 ani!:))La multi multi multi ani si cm! Clara? Nu! Ea m’a facut scroafa pentru ca nu am zis pa! Ii dau explicatiile, evident eu aveam dreptate:)!

Iau o pauza, ma joc cu Tino, Revin! La fel... Afara e frig, si yo am circulatia proasta! Nu merge:(. Mama pur si simplu ma dispera! Ma anunta ca a sunat'o cineva sa ii spuna ca sunt in parc la consiliu...Ce??/:)...Adica ce? Evident, nu de aia a sunat, doar a adus vorba! Dar trebuie sa ma cert cu 15 persoane ca sa aflu.

Am geanta noua. Cand va spun ca mama mi'a cumparat ceva vreau sa stiti ca nu mi'a cumparat ceva, mi'a cumparat geanta! Am zeci de genti, ruxace, bla bla! Dar lasa'le sa fie. Doar sa nu fie scumpe, ca daca nu imi plac si a dat mai mult d 70 d lei p ele face criza! Asta a costat 39.99 lei! Alta chestie...Ce'i asta 39.99 lei?? Multi de 9. Nu putea sa spuna 40 d lei? Pfoai..Pretul initial a fost de 69.99 lei. Doamne..Am scapat! Nu va puteti imagina ce facea mama...asa cum e ea, cu un cap mai mica ca mine. Se supara, se ducea la tata, ii spunea ca mie nu imi place geanta, tata baga replica "Lasa ca nu ii mai luam nimic", eu faceam draci, muream o saptamana si cand mergeam sa facem cumparaturi, imi luam iar ceva! Ingrozitor!
Acum cred ca voi cauta torrentul la un film! Ok..de ajuns pentru azi!

Inca o data: La multi ani Ionut! Pf..ce imi place cum suna Ionut! Are cercel baiatul!:D<

5 comentarii:

andru' spunea...

io'te sia faqt si fok blog:X




io recun k nu ma dau in vant dupa asa cv da ii singura p kre imi place sa il urmaresc...ii geniala fata asta:Xsi ar mai fi unu...da...nu am mai intrat de mult acolo:P

andru' spunea...

si io am geanta noua:P

Andreea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
cipy spunea...

hmm...si de ce imi suna atat de cunoscuta povestea asta?:-??:))....a! pentru ca mai peste tot se intampla asta...,,nu`i mai luam nimic", da sigur:-@..cine ii crede?nici batman nu`i crede...,,nu`i mai luam nimic" de aia peste maxim 5 zile iar primesti cate ceva, ca na` cate fete are mama?:))

cipy spunea...

geanta vreau s ao vad si eu:)

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)