marți, 21 iulie 2009

Daca e o Ea, nu esti neaparat lezbi

Ea:

-cea care a stiut mereu de ce sufar sau de ce sunt fericita
-cea care a avut incredere si s'a bazat pe mine

-cea care a continuat sa scrie povestea chiar daca cuvintele din ea erau grele...
-cea care m'a facut sa rad
-cea care canta cand vorbeam la telefon

-cea care a stiut mereu ce imi doresc
-cea care a reusit sa priveasca viata prin ochii mei

-singura care a reusit sa tina pasul cu imaginatia mea

-singura pe care o minteam atunci cand ii spuneam ca e proasta
-cea pe care o bateam cand ma enerva
-cea care imi folosea mereu lacul de unghii preferat
-cea care nu poate face diferenta intre baietii frumosi si cei urati

-cea care arata ca o fantana arteziana atunci cand a plecat:(



Da! E o ea! Dar e cea mai buna prietena! Si ii datorez multe!>:D<

4 comentarii:

Alexandra F. spunea...

E Andreea! Sufletelul meu:)!

Andreea spunea...

Sufletelu tau
:>
Aici nu stiu ce sa zic
:-??
E greu sa legi o astefel de prietenie, dar cel mai greu e sa o mentii. Voi ati facut asta si a parut usor. Asta e de laudat.

andru' spunea...

ft...u stii unde eram knd am vaz prima dat asta.....si stii ce sa iint knd am vaz prima dat asta....




ei bn asta se intmpla si aqm numa k aq is aksa#:-S...si nici web'ul nu merge:P:P:P



tbx...si asta nu am mai ziso la prea multi:P:P:P

cipy spunea...

e EA...cea mai speciala persoana petntru tine...e DEEA:X

toate cele zise de tine m`au impresionat si pe mine:):D...
ai talent du`te`n pzm:)):-j...

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)