duminică, 19 iulie 2009

Can I forget?


O secunda in care nu am fost intelesi poate duce la o noapte nedormita. Ce simplu e pentru unii sa arunce vorbe in vant. Poate ei nu'si imagineaza ca povestea nu se termina imediat dupa rostirea acelor cuvinte... Probabil ei nu stiu ca dupa urmeaza o privire ferita, cateva lacrimi, o noapte in care nu faci altceva decat sa asculti muzica, apoi zile intregi in care te gandesti..Cu ce am gresit?

Merita?.Nu...Serios acum..Merita? Adica de ce ne'ar pasa? Ce rost are sa meditam la asta? Nu putem spune: M'a jignit...Iote fleoshc! E doar vina lui! ???? Nu! De ce? Pentru ca iubim! Si inca cum...20 de batai pe secunda cand il vedem! Uite de'aia ii putem ierta greseala... il lasam sa o repete si uitam de lacrimi si de tot ce urmeaza.

4 comentarii:

andru' spunea...

ft aici ai mare dreptate si...ar fi bine sa fie numai o noapte nedormita:P

cipy spunea...

nu,nu merita....si ma intreb de ce daca nu merita noi continuam sa o facem:|...si tot u imi raspunzi:,,pentru ca iubim".Ceea ce ma intreb eu:,,noi stim ce e aia iubire?"acum serios vorbind,suntem niste copchii care au doar 15 ani si din punctul meu de vedere inca nu stim sa iubim!
Daca simtim ceva fata de o persoana clar nu e IUBIRE[-x...e doar senzatie de atasament.

cipy spunea...

povestea incepe abia dupa cuvintele rostite la nervi...
unii zic anumite lucruri numai pentru a se dai ei mari ,,MACHO" in fata gastii...

cipy spunea...

ceea ce ma intreb e:,,oare baietii sufera la fel de mult...si in acelasi mod ca fetele?:-?:-/"..nu stiu...dar mie mi s epare ca`s indiferenti

Follow Alexandra F.


"Îmi place s-o ascult cînd îmi vorbeşte
Dar de un cîntec mult mai mult mă-ncînt:
Nu ştiu cum calcă zîna îngereşte,
Dar Doamna mea păşeşte pe pămînt.

Şi totuşi jur că n-are-asemănare
Cu cele ce se cred rupte din soare!"

(traducere dupa W. Shakespeare)